SERVIS
SERVIS 24/7
Poskytujeme v době záruky i po záruce
Whatsapp 24x7
Odpovíme v nejkratším možném čase
Servis vnímáme jako důležitou součást vztahu se zákazníkem. Získanou důvěru se snažíme udržet proaktivním přístupem. Kiosek v případě potřeby opravíme nebo vyměníme do 48 hodin.
Průběžně doplňujeme naši flotilu kiosků o další kusy. Využívat je mohou naši zákazníci pro krátkodobé pronájmy nebo jsou využívány pro servis.
Plzeň
Praha
Jihlava
Brno
Olomouc
Ostrava
Servisní místa připravujeme brzy již také na Slovensku a v Rakousku.
Servis fyzicky poskytujeme každý den od 7h do 20h od pondělí do neděle.
Zákazníci nás mohou kontaktovat emailem, telefonicky nebo prostřednictvím whatsappu v režimu 24×7.
Naše servisní služby zahrnují:
- aktivní monitoring
- vzdálená podpora
- podpora v místě instalace
- instalace
- profylaktické prohlídky
- projektová činnost
- zapůjčení zařízení
01
Inovace
Inovace
Zrychlení obsluhy zákazníků. Možnost paralelní obsluhy více zákazníků. Zvýšení kvality služeb. Snížení chybovosti. Zvýšení zákaznické / zaměstnanecké spokojenosti. Úspora času pro obsluhu provozu. Úspora provozních nákladů.
02
Adaptabilita
Adaptabilita
The possibility to create a self-service kiosk that design-wise corresponds to the space where it is located. Content-wise, it precisely displays what is expected from the kiosk in the given location.
03
Konektivita
Konektivita
Vše se automaticky propisuje do POS nebo do jiných systémů. Propojení umožňuje rychle a přesně přenášet informace o prodeji a objednávkách, což pomáhá zvyšovat profit. Navíc tak rychle získáte zpětnou vazbu od zákazníků, což umožňuje lepší přizpůsobení nabídky a služeb.
Previous slide
Next slide
Potřebujete poradit?
Neváhejte nás kontaktovat.
Rádi Vám pomůžeme.
Rádi Vám pomůžeme.